loading...
اس ام اس اَم
مهران بازدید : 11 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


شنیدم کار خیر انجام میدی میری بهزیستی دست میکنی دماغ اونایی که دست ندارن

************smsam.tk************



از شیرجه ای که به سمت گوشی زدی متشکرم!
(تا ضدحال بعدی خداحافظ)
************smsam.tk************



شنیده بودم که میگن خوشگلا بی وفا هستن...
آخه تو که زشتی دیگه چرا؟
************smsam.tk************



اون صورت مظلومت
اون چشمای پراشکت
اون نگاه پرخشمت
منو یاد کسی میندازه که تو عروسی برنج گیرش نیومده
************smsam.tk************



حقیقت جالب زندگی:
1. تو میتونی همه دندوناتو با زبونت لمس کنی
2. همه احمقها بعد از خوندن حقیقت اول اونو امتحان میکنن
3. حقیقت اول یه دروغه
4. الان لبخند زدی پس یه احمقی
5. به زودی این sms رو به یه احمق دیگه میفرستی !!!
************smsam.tk************



به نام آنکه طاووس را آفرید تا بوقلمون مثل تو قیافه نگیره!
************smsam.tk************



به سراغ من اگر میائید
.
.
.
سر راهتون بی زحمت دو تا نون سنگگ هم بگیرین
************smsam.tk************



ببخشید این موقع شب مزاحم میشم، می خواستم بپرسم قطار چند تا لاستیک زاپاس لاز داره ؟!
************smsam.tk************



آگهی اسختدام :
به علت شروع درو گندوم به یک عدد مترسک نیازندیم. لطفا با ما تماس بگیرید.
************smsam.tk************



تا آخر این sms رو بخونی تبدیل به یه طاووس میشی!
.
.
.
اجی مجی لاترجی
.
.
.
حالا ناراحت نشو ، اگه طاووس نشدی، خر که شدی!
************smsam.tk************



امروز روز جهانیه خوشگلترین ، بهترین و مهربونترین دوست دنیاست.
این روز به شما هیچ ربطی نداره!
************smsam.tk************



هوا شناسی اعلام کرد : اوه اوه چهدر هوا گرمه !!!
************smsam.tk************



دیشب خوابتو دیدم، با یه لباس خوشگل نارنجی اومدی در خونمون ، هر چی گفتم بیا تو، نیومدی!
گفتی کار دارم، برو آشغالاتو وردار بیار.
************smsam.tk************



ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺏ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ.
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﯿﺪﯼ...
************smsam.tk************



یه سوال ازتون دارم؟؟؟
به نظر شما میشه روی میز نهار خوری شام یا صبحانه خورد؟؟؟؟
************smsam.tk************



یکی از فانتزیام اینه که (فهمیدین فانتزی دارم آیا؟) که وقتی پشت لپ تابم هستم

(فهمیدین لپ تاب دارم آیا؟) دارم 4جوک رو میگردم

(فهمیدین منم 4جوک گردی میکنم آیا؟) یهو adsl من قطع شه (فهمیدین adsl دارم آیا؟) اصلا ولش کن

.
.
(فهمیدین سرکارین آیا؟)
************smsam.tk************



بر طبق یک اصل قدیمی
اگر با یه نفر دعوا کردی
و دیدی فرار کرد
تو هم فرار کن
چون رفته سنگ بیاره!!!
************smsam.tk************



يه روز يه دانشجو سوار اتوبوس ميشه...
.
.
.
.
خب سر ايستگاه خوابگاهش پياده شد ديگه! نكنه انتظار داشتي تو اتوبوس ادامه تحصيل بده!؟؟
واااالاااا!!!!
************smsam.tk************



عآیا میدانستید آدمین هم مث دکتر مَحرَمه؟؟؟
************smsam.tk************



یه روز یه ستاره ای از آسمون اومد پایین و بهم گفت:یه آرزو کن
من تو رو ازش خواستم
گفت:محاله!
گفتم:چرا؟
گفت:من تو کار جنس بنجل نیستم
************smsam.tk************



تو بهترین گلِ زیبا و خوشبو هستی
تو بهترین بهار زندگیه من هستی
تو بهترین پرنده عاشق و شیدا هستی
تو بهترین کسی هستی که اینجوری اسکول شدی
لایک: خودت اسکول شدی فک کردی بقیه مثه خودت اسکول میشن؟
************smsam.tk************



آن چیست که چشم دارد ولی نمیبیند؟

پا دارد ولی حرکت نمیکند؟بال دارد ولی پروازنمیکند؟نوک دارد ولی غذا نمیخورد؟‏(یه ذره فکرکن بعد بروپایین‏)‏‏ ‏‏‏

‏۰‏‏
‏‏‏‏۰‏‏ ‏
۰‏‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏
۰‏ ‏
پرنده ی مرده‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏
************smsam.tk************



یه سوال ازتون دارم؟؟؟؟
.
.
مامانم ازتون خیلی تعریف میکنه!
میگه بچه های مردم تو خونه نمیزارن ماماناشون دست به سیاه سفید بزنه
همه کار خونه رو خودشون انجام میدن!
شما به عنوان یه بچه مردم عایا اینجورین؟؟؟
************smsam.tk************



هی به مغزم فشار آوردم هی به مغزم فشار آوردم ولی نتونستم راهی واسه سرکار گذاشتنت پیدا کنم
‏.
‏..
‏.
میخندی؟
‏.


‏.
بخند مگه میمونا دل ندارن
************smsam.tk************



پاشو یه لبخندبزن و دوباره بخواب
(انجمن مردم آزاری شیفت شب!)
************smsam.tk************



چه حشره ای سبزه سنگ میخوره؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
جواب: حشره سبز سنگ خوار
************smsam.tk************



خانما چند لحظه وقتتون رو میخواستم بگیرم
چند لحظه تشریف بیارید پایین کارتون دارم
.
.
.
.
.
خانما میخواستم در مورد چند تا اقای فضول که الان اومدن پایین باهاتون صحبت کنم
بنظرتون چی کارشون کنیم؟
************smsam.tk************



خوب دقت کن : برادر زن راننده ، دایی زن احمد است ، راننده چه نسبتی
با زن احمد دارد !؟
************smsam.tk************



مشترک گرامی!
تاریخ شارژ علاقه ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتباردارد !
"همراه آخر"
************smsam.tk************



دیروزم منتظرت بودم نیامدی.امروز منتظرت بودم نیامدی.

وفردا منتظرت خواهم بود به امید آنکه بیایی .... چه قدر سخته یبوست!!!!

************smsam.tk************



برای پیدا کردن شوهر به چهار نکته باید توجه کنید نکات را در پایین صفحه مشاهده کنید
.
.
.
.
.
خاک تو سرت ترشیده بد بخت
************smsam.tk************



می دونی چیه؟ نمی دونی؟ فکر کن!
من بگم؟ بابا دوست دارم! تو رو؟ نه!
بابامو میگم..
************smsam.tk************



میدونی سلول های مغزت چقدره !؟
1کی؟
2تا ؟
100تا ؟
شایدم هزار ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به میلیارد
شاید هم اصلا سلول نداشته باشی ! چون نمیدونی من الان سر کارت گذاشتم !!!
************smsam.tk************



ببخشید نصف شبی مزاحم شدم
بچه ها میگن اطلاعات ورزشیت عالیه
میخواستم بدونم دیشب رونالدو دستشویی رفت یا نه؟
************smsam.tk************



ون بالا نشستی نه یه زنگ می زنی نه یه دونه اس میدی پس تو به چه دردی می خوری .
فقط بلدی از اون بالا نارگیل پرت کنی
************smsam.tk************



روي برگ نوشتم که... دوستت دارم .. ولی تو مثل بز خورديش
************smsam.tk************



فکر می کنی خیلی زرنگی؟فکر می کنی هیچ کس نمی تونه سرکارت بزاره؟

پس اشتباه فکر کردی چون همین الان یکی سرکارت گذاشته.(مممممممممممممممممممممممن)

************smsam.tk************



آیا از خشکی پوست رنج می‌ برید ؟
خجالت نمی‌کشید ؟ اینم شد درد ؟
************smsam.tk************



حالا يكيو يا يكي تورو يا يكي.يكي ديگه رو يا يكي دوتارو يا دوتا يكيو يا و دوتا
رو يا دوتا تورو اينقدر كه من سر كار كذاشتم گذاشته؟
************smsam.tk************



يه ضرب المثل چيني ميگه: اگه از دوران مجردي لذت نميبري ازدواج کن!!

اون وقت حتما" از فکــــــــر کردن به دوران مجرديت لذت ميبري

************smsam.tk************



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 379
  • بازدید کلی : 51,944
  • کدهای اختصاصی