loading...
اس ام اس اَم
مهران بازدید : 5925 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (1)


معلم پارچه ی لطیف زر بفتی است با تار محبت و پود علم.
*معلم عزیزم روزت مبارک*


************smsam.r98.ir************


معلمی شغل نیست، هنر است، ذوق است، ایثار است، عشق است و فداکاری
.: دانای عشق، روزت مبارک :.

************smsam.r98.ir************




پادشاهی پسر به مکتب داد
لوح سیمینش در کنار نهاد
بر سر لوح او نوشته به زر
جور استاد به ز مهر پدر
– روز معلم مبارک –

************smsam.r98.ir************




معلم امانت داری است که امانت او غیر از همه امانت هاست، انسان امانت اوست
امام خمینی(ره)
* ای بزرگ امانتدار تاریخ، روزت مبارک باد.*

************smsam.r98.ir************




در میان صدقه هایی که مردم می دهند،
هیچ صدقه ای ارزنده تر از یاد دادن علم و دانش نیست
پیامبر اکرم(ص)
ای آینیه تمام نمای صداقت و محبت و ایثار هر روزت مبارک باد
************smsam.r98.ir************



اندیشه ام از تو سبز و آباد شده
از جهل وغم این فکرتم آزاد شده
در مکتب پاک و شاد استاد ببین
غم رفته زجانم ودلم شاد شده

************smsam.r98.ir************




در ملکوت، بانک بزرگی است که معلمان هر روز از آن حقوق فوق العاده میگیرند
************smsam.r98.ir************




در مکتب تو همیشه شاگردم من

دور از رخ تو همیشه پر دردم من
در فصل بهار و روز استاد ببین
بی نور معلم این چنین زردم من

************smsam.r98.ir************




آموزش عشقم از همین مکتب توست
اندوخته ی سوادم از این لب توست
گفتم که مریضم و بیا بستر من
چون عامل دردم این غم و این تب توست

************smsam.r98.ir************




با این گچ عشق تخته ی جانم زن
خطّی ز کلام خود به ایمانم زن
صد درس در این کلاست آموخته ام
یک درس ز عشق جان ویرانم زن

************smsam.r98.ir************





بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد
اما تو میسوزی تا بسازی ، با سپاس و عرض تبریک فراوان . . .

************smsam.r98.ir************




ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس
ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس
ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی
روزت مبارک

************smsam.r98.ir************




آموزگارم ، تو باغبانی
می پرورانی بذروجودم ، با مهربانی
با درسهایت دیو جهالت از من گریزد
اندرزهایت ، بهر وجودم ، شد پاسبانی
من غرقه بودم در بحر غفلت
دستم گرفتی  ای ناجی من،
من همچو قایق ، تو بادبانی
بر خوان ِ دانش من میهمانم
تو ای معلم ، خود میزبانی
کار تو باشد، ارشاد انسان
همکار ِ  خوب ِ  پیغمبرانی

************smsam.r98.ir************



معلم هدفت عشق است و ایثار
هزاران خفته از عشق تو بیدار
روزت مبارک

************smsam.r98.ir************



دبیر عزیزم . یاد تو همیشه در ذهنم .عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم
جاری است ، روزت مبارک . . .

************smsam.r98.ir************




تا خدا بوده و هست ، معلم بوده و هست و هر روز ، روز معلم هست . معلمی هنر است ،
عشقی است آسمانی  . . .
روزت مبارک

************smsam.r98.ir************



۱۰۰۰ گل سرخ تقدیم به معلم عزیزم  که به من درس صبر و وفاداری آموخت .
و مرا در سرزمین دانش بارور ساخت . روزت مبارک . . .

************smsam.r98.ir************




ای معلم : ای روشنی بخش دلها . براستی که تو بعد از خداوند (علم الانسان ما لم یعلم )
هستی.چگونه می توان تو را ستود و تو را سرود که تو خود سرود قافله ی تمدن هستی .

************smsam.r98.ir************



مخصوص دبیر شیمی !
مهر شما ، گرافیت وجود مرا الماس کرد . من از با شما بودنم چیزی فراتر از استوکیومتری
زندگی و مولاریته شادیها آموختم . امیدوارم کلویید زندگی تان شفاف و معادلات زندگیتان
موازنه شده و محلول زندگیتان از عشق و محبت فراسیر شده باشد . با بیشترین درصد
خلوص دوستتان دارم و با بالاترین غلظت مولال ، روزتان مبارک !

************smsam.r98.ir************




وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:
معلمینی که چون شمع می سوزند
تا پایان سال ۹۱ گازسوز خواهند شد

************smsam.r98.ir************




دیروز میگفتم :
مشقهایم را خط بزن … مرا مزن
روی تخته خط بکش … گوشم را مکش
مهر را در دلم جاری بکن … جریمه مکن
هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر
اما اکنون ..
مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر

مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان

************smsam.r98.ir************





ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 336
  • بازدید کلی : 51,901
  • کدهای اختصاصی