loading...
اس ام اس اَم
مهران بازدید : 604 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بهار ثانیه ثانیه از راه میرسد و اینجا کسیست که به اندازه تمامی شکوفه های بهاری دوستت دارد.

************smsam.tk************


تبریک غضنفر :

سالی پر از توأم وسرشار از آکنده برایتان مملو از لبریزم!

************smsam.tk************


نوروز پاسداشت عشق های کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی است که عظمت را کوچک می دانند پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی

************smsam.tk************


سلام عزیزم

نزدیک عیده!

توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی

************smsam.tk************


امیدوارم عید بابوسه هایش

بهار با گلهایش

و سال نو با امید هایش

بر تو ای عزیزم

پیشاپیش مبارک باد.

************smsam.tk************


ای کاش هر روزمان نوروز باشد تا نو شویم

خودمان، اندیشه هایمان و عشقمان

سال نو مبارک

************smsam.tk************


اس ام اس زدم ازت خدا حافظی کنم

اگه خوبی، بدی از ما دیدی حلال کن

آخه برا همیشه دارم میرم

از طرف سال 90

************smsam.tk************


pishi, NA! pishoni, NA! pishbini, NA! pishkesh, NA! pishamad, NA! pishnahad, NA! pishddasti, NA! AHHH !!! pishapish ***NOROOZ***  mobarak!

************smsam.tk************


گاو اولاغ و اردک

کبریت و گازو فندک

گنجیشک و غاز و لک لک

عید شما مبارک

************smsam.tk************


قداست ایران، بلندی دماند اصالت نوروز، قدرت آرش، شرافت کاوه، غیرت بابک، نجات مازیار، زیبایی شیرین، عشق فرهادشکوه جمشید، عمر پرسپولیس، منش کوروش، پندار نیک گفتار نیک کردار نیک را از اهورای پاک برایتان در این نوروز سفید آرزو میکنم

پیشاپیش سال 91 مبارک

************smsam.tk************


خواستم برات سبزه عید بفرستم گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش

************smsam.tk************


من یک اس ام اس کوچولو هستم که از گوشی صاحبم فرار کردم اومدم بهت بگم اون گفت واسه عید نوروز چی برام خریدی الان برگردم به اون چی بگم؟!

************smsam.tk************


نوروز یادگار دین زرتشت، مهر کوروش، جام جمشید، تیر آرش، رخش رستم و عشق بابک بر شما پیشاپیش مبارک باد.

************smsam.tk************


یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد

رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد

تنها دل ساده ایست دارایی ما آن هم شب عید تقدیم تو باد.

************smsam.tk************


خبر داری تو ایران یه بحث داغ تو بورسه!

نه بابا! یارانه رو نمیگم

سرکاری چیه ! باور کن اینبار سرکاری نیست!

...کدومه بابا...! اینو نمیخوام بگم که ...

دوستت دارم کجابود! مگه دیوونه شدم ؟

سال نو مبارک...! الان تنها خبر جدید همینه!

جیگر! سال نوی خوبی داشته باشی !

************smsam.tk************


امروز دو نفر از من آدرس و شماره تو رو گرفتن. منم بهشون دادم. یکی خوشبختی ،یکی موفقیت تو سال جدید هر روز میان سراغت.

************smsam.tk************


buye baran, buye sabze, buye khak, shakhehaye shoste, baran khorde, pak; asemane abi o abre sepid, barge haye sabze bid; atre narges, raghse bad; naghmeye shoghe parastuhaye shad, khalvate garme kabutarhaye mast, narm narmak miresad inke bahar, khosh behal ruzegar... "NOROZ" MOBARAK

************smsam.tk************


داغلار دایاقین اولسون

گونش چراغین اولسون

گوزلرین ایدن اولسون

بایرامین مبارک اولسون

************smsam.tk************


ای منیم ایستملی نازلی نگاریم نجه سن ؟ گوزومون نوری اورگ صبروقراریم نجه سن؟ دیزیمین طاقاتی سنسن، باشوامن دولانیم! یاداسال سنده منی شأن و قاریم نجه سن؟ بایراموز مبارک اولسون

************smsam.tk************


گوزل انسانلار. گوزل گونلرده. یاده دوشللر. بوگوزل گونده. دونیانن بوتون. گوزللیخلاری. سیزین اولسون. بایراموز مبارک اولسون.

************smsam.tk************


سبد، سبد گلهای سرخ و میخک میخواد بگه جلو، جلو عید شما مبارک.

************smsam.tk************


خداوندا:

برای دوستانم دعا میکنم: در این آخرین روزهای سال دلشان را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو دهی که هرجا تردیدی هست ایمان، زخمی هست مرهم، نومیدی هست امید و هرجا نفرتی هست عشق جای آن فرا گیرد.

************smsam.tk************


آلبرت انیشتین، زکریای رازی، اسحاق نیوتن، پروفسور حسابی، من و سایر دانشمندان، سال خوشی را برای شما آرزومندیم.

************smsam.tk************


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 383
  • بازدید کلی : 51,948
  • کدهای اختصاصی