loading...
اس ام اس اَم
مهران بازدید : 12 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


دلم...
نه عشق آتشین میخواهد ، نه دروغ های قشنگ..!
نه سکوت تلخ شاعرانه...
نه ادعاهای بزرگ...
نه بزرگی های پر ادعا...!
دلم یه فنجان قهوه داغ میخواد و یک دوست که بشود با او حرف زد...!


************smsam.tk************



عاشقانه های من را با او تکرار نکن اگر عاشق باشد
عاشقانه ای برایت می سازد که من جا انداخته ام
************smsam.tk************



یک نفر
مشت مشت
بر دل تنگی ام،
دلشوره می پاشد...!
************smsam.tk************



تبعید آدم بهانه داشت ، یک سیب ! اما من
هنوز نمیدانم چرا بی بهانه از قلبت تبعید شدم...!
************smsam.tk************



تقصیر تو نیست حتما اشتباه طرف متصدی آرزو بوده که تو نصیب دیگری شدی.
************smsam.tk************

این لحظه ها
تنم یه آغوش گرم می خواهد با طعم عشق و هوس......
این لحظه ها
لبانم رطوبت لبهایی را میخواهد با طعم محبت نه شهوت......
این لحظه ها
گیسوانم نوازش دستی را میخواهد با طعم ناز نه نیاز......
این لحظه ها
تنی میخواهم که روحم را ارضا کند نه جسمم را...
************smsam.tk************



کوک دوستت دارم!
زبانت کوک نمیشود!
به آنچه
گوش من محتاج شنیدنش است.
************smsam.tk************



گاهی آنقدر دلم از زندگی سیر میشه که میخوام تا سقف آسمان پرواز کنم و روش دراز بکشم آروم و آسوده !
مثل ماهی حوض مان
که چند روزیست روی آب است!!!
************smsam.tk************



مات شدم از رفتنت!!
هیچ میز شطرنجی هم در میان نبود ! این وسط فقط یک دل بود که دیگر نیست!!
************smsam.tk************



فال میفروشم
نترس
به اندازه بختم سیاه نیست
یه دانه بخر
شاید فال تو نانی
بر سر سفره خالی من باشد!!
************smsam.tk************



شايد تو نمي داني...!!! چقدر سخت است...!!! يار را .... با يار .... ديدن...
************smsam.tk************



حرمت نان از قلب بيشتر است آنرا مي بوسند، اين را ميشکنند...
************smsam.tk************



چه حسرتی است عبورازکنارعابرانی که عطرتورامیزننداماهیچ کدام تونیستی!
************smsam.tk************



به پشت سرم نگاه می کنم شاید هنوز کسی مرا دوست داشته باشد،
اما افسوس: همه کاسه ی آب به دست منتظر رفتن من هستند...
************smsam.tk************



پنجره ها کلافه اند از سنگینی ِ نگاه منتظرم...
اگر نمی آیی اینقدر پنجره ها را زجر ندهم چشم هایم به جهنم...!!!
************smsam.tk************



چقدر دلم ميخواهد نامه بنويسم.... تمبر و پاکت هم هست.... و يک عالمه حرف....
کاش کسي جايي منتظرم بود....
************smsam.tk************



پراز بغضم شانه هایت ساعتی چند رفیق؟؟؟
************smsam.tk************



دلم بچگی می خواهد....!!
جلوی کدام مغازه پابکوبم تابرایم آرامش بخرند؟
************smsam.tk************



چه انرژی عظیمی می خواهد کنترل اولین قطره اشک برای نچکیدن !!!
************smsam.tk************



راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود !    تو … هیچ کجا نیستی…
************smsam.tk************



چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…
************smsam.tk************



حرفهایم…دلخوریهایم…وتمام اشکهای من…
بماند برای بعد، تنها به من بگو با او چگونه میگذرد که با من نمیگذشت...
************smsam.tk************



من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی...
************smsam.tk************



زمانی"من وتو" بودیم و دیگران در کنارمان..حال"من وتو"هستیم و دیگران بینمان..
************smsam.tk************



عطر ِ تَنت روی ِ پیراهنم مانده .. امروز بوییدَمَش عمیق ِ عمیق ِ!و با هر نفس بغضم را
سنگین تر کردم! و به یـاد آوردم که دیگر ، تنت سهم ِ دیگری ست ..و غمت سهم ِ من!
************smsam.tk************



دردناک است دوست بداری و گمان کنی دوستت دارند
حال آنکه او یگانه هستی تو باشدو تو یکی از هزاران لذت او..
************smsam.tk************



وقتی مرا در آغوش میگرفت چشمانش را میبست..
نمیدانم از احساس زیادش بود یا خود را در آغوش دیگری تصور میکرد..
************smsam.tk************



وقتى ارزش ها عوض میشوند؛عوضى هاباارزش میشوند…!
************smsam.tk************



نمیتوانم در خیالم ، روزی را ببینم که تو نیستی من در کوچه ها آواره و سرگردان باشم
و هر کسی مرا ببیند از  من بپرسد در جستجوی کیستی؟
************smsam.tk************



خداوندا ، جای سوره ای به نام "عشق" در قرآن تو خالیست که اینگونه آغاز شود :
و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت
************smsam.tk************



آهسته ، قلبم بدجور شکسته دوباره آمده ای که چه بگویی به این دل خسته
آمده ای دوباره بشکنی قلبم را ،یا باز هم به بازی بگیری این دل تنهایم را …
************smsam.tk************



من که به هیچ دردی نمیخورم … این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند …
************smsam.tk************



دیار عاشقی هم شهر هرت داره !!!خیلی راحت دل می دزدن ، دل می برن ، دل می شکنن …
************smsam.tk************



چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…
************smsam.tk************



من غرورم را به راحتی به دست نیاوردم
که هر وقت دلت خواست خردش کنی
غرور من اگر بشکند
با تکه هایش
شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد
************smsam.tk************



آی سهراب
کجایی که ببینی
عشق، دیگر صدای فاصله ها نیست
صدایِ فنرِ تخت است
************smsam.tk************



عاشق هم شدی
مثل زلیخا سمج باش
آنقدر رسوا بازی دربیاور
تا خدا خودش پا درمیانی کند…!
************smsam.tk************



گذشته که حالم را گرفته است !
آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !
و حال هم حالم را به هم میزند
چه زندگی شیرینی!…
************smsam.tk************



به سادگی رفت ؛ نه اینکه دوستم نداشت !
نه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !
************smsam.tk************



بعضی آهنگها و ترانه ها برای گوش دادن ساخته نشده اند …
اونها به وجود اومدن برای کمک کردن به آدمها برای "یک دل سیر گریه کردن" از ته دل !
************smsam.tk************



یادش بخیر من بودم و تو ، او بود و دیگری …
این روزها تویی و او ، من مانده ام و خدا …
************smsam.tk************



وقتی با مشت هاش قلبم رو می شکست همه ی فکرم به این بود که مبادا دستاش زخمی بشه …
************smsam.tk************



حالم به هم می خورد از کلمه های "عزیزم" و "عشقم" ؛ من را همان "ببین" صدا کن …
************smsam.tk************



کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون ، به جای اینکه بپرسه "چته ؟ چی شده ؟" ؛ بغلت کنه و بگه "گریه کن" …
************smsam.tk************



حال "من" دیدن دارد وقتی کسی حال "تو" را میپرسد …
************smsam.tk************



استخوان هایم را به دانشمندان بسپارید …
شاید بفهمند نه یخبندانی بود نه بیماری مهلکی !
من از دوری تو منقرض شدم …
************smsam.tk************



یه وقتایی اونقدر هیچکس حالی ازت نمیپرسه که آدم شک میکنه نکنه مرده و خودش خبر نداره !
************smsam.tk************



راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود !
تو … هیچ کجا نیستی …
************smsam.tk************



گاهی از خیال من گذر می کنی …
بعد اشک می شوی …
رد پاهایت خط می شود روی گونه ی من …
************smsam.tk************



جای خالی تو داره همه دنیامو میگیره !
************smsam.tk************



کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم …
************smsam.tk************



غمگین ترین روز زندگی ما انسانها روزیست که احساس می کنیم با ارزشترین موجود زندگیمون میخواد به نبودنمون عادت کنه …
************smsam.tk************



مرگ انسان زمانی ست که
نه شب بهانه ای برای خوابیدن دارد
و نه صبح دلیلی برای بیدار شدن !
************smsam.tk************



برای بعضی دردها نه میتوان گریه کَرد نه میتوان فریاد زد
برای بعضی دردها فقط میتوان نگاه کَرد و بی صدا شکست …
************smsam.tk************



پشت این بغض، ‌بیدی نشسته، که خیال میکرد با این بادها نمیلرزه . . .
************smsam.tk************



چه شغل عجیبی !‏
شروع هفته تو را می‌بینم
باقی هفته
به خاموش کردن خود در اتاقم مشغولم
************smsam.tk************



نیا لطفا !
میدانم می آیی ، لبخند نمیزنی ، میمیرم !
************smsam.tk************



بودنت رو به تلخی می کشد
نبودنت اما …
رو به مرگ…شاید!
یاد حرف مادر بزرگ می افتم …
"می دونم تلخه ! اما باید مثل دوا بخوریش!"
************smsam.tk************



خواب دیدم دوباره با همیم ،
از خنده بیدار شدم و دیوانه وار به اطراف نگریستم ؛
چشمانم پر از اشک شد !
************smsam.tk************



چه رابطه ای است بین گلوی تو و چشمان من ؟
تو بغض میکنی ، چشمان من خیس می شوند …
************smsam.tk************



من شک دارم
به تمامِ روزهایِ بی تو
وقتی که تمامِ تقویم ها
سراسر تعطیل می شوند
و دیگر هیچ انفجارِ بزرگی
نویدِ زندگی نمی دهد
انگار کرکره ی روزگار
با پلک هایِ تو
سقوط کرده است…!
************smsam.tk************



قلبم بویِ کافور می دهد !
شب بـه شب
در آن مُرده شورها آرزویی را غُسل می دهند و کفن می کنند
************smsam.tk************



کاش میشد برگردی و ببینی
چشمانم چگونه تقاصِ
تمام بیخیالی هایت را پس میدهند .. !
************smsam.tk************



گفتی تا انگشت های دستت روبشماری برمیگردم،
کجایی که ازمردم شهرانگشت گدایی میکنم …
************smsam.tk************



غمگینم….
مثل مرده ای که توان تسلی دادن
به بازماندگانش را ندارد . . .
************smsam.tk************





بی تو مدتهاست که کوچانده ام
بغضهای بی آشیانه را
به لبخندهای ناشیانه..!
************smsam.tk************



هیچ چیز بیشتر و بدتر از این مغز استخوان آدمو نمی سوزونه
که اطرافیانت بهت بگن که اگه دوستت داشت نمیرفت
************smsam.tk************



فرق زیادی بین ما نیست
تو از درد میگویی
و من
************smsam.tk************



آزارم میدهد،
فکر اینکه نیستی و نخواهی بود،
ولی یادت و فکرت در خاطرم همواره هست . . .
************smsam.tk************



من که در این جمع گذشتم از هر چه آرزوست
دست غم دیگر چه میخواهد از تن تنهای من ؟!
************smsam.tk************



شمعی روشن کردم
حوالی ِ همین روزها،
که زودتر بیایی،
میگویند؛
دعایٍ دیوانگان هم،
مستجاب میشود…
************smsam.tk************



شب عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد ،
غریبم ، بی کسم ، من دست غم ، غم دست من بوسد . . .
************smsam.tk************



آرزویش برای من ، شیرینیش برای دیگری …
این است سهم من زندگی !
************smsam.tk************



سفر از چشم‌های تو محال بود که ممکن شد مرگ که دیگر محال نیست
************smsam.tk************



وقتی خسته ام
وقتی کلافم
وقتی دلتنگم
بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دل تنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد
این بغض لعنتی است … که میشکنم
************smsam.tk************



زندگی در حال بارگیری است ، لطفا صبر کنید !
سرعت خوشبختی بسیار کم است ، تا زندگی ات لود شود عمرت تمام شده . . . !
************smsam.tk************



لعنت بر گنجشک ها !!
تو که رفتی ؛
جیک شان هم در نیامد …
************smsam.tk************



دوستت دارم
دوستش داری
دوستت دارد
انگار این فعل ها نیز گیر کرده اند بین من،تو و او……

************smsam.tk************



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 371
  • بازدید کلی : 51,936
  • کدهای اختصاصی