loading...
اس ام اس اَم
مهران بازدید : 424 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

پرسیدند : بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفتم جهنم است بهشت بی دوست .


************smsam.tk************



اعتبار دوستی شما رو به پایان است لطفا برای اعتبار مجدد آن یک اس ام اس ارسال نمایید(دوست همراه )
************smsam.tk************



گل اگه خشک شود ساقه ی آن می ماند دوست اگر دور شود خاطره اش می ماند
************smsam.tk************



دوری دوستی های کوچکو از دل میبره
ولی به دوستی های بزرگ عظمت میده
************smsam.tk************



تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد دوست واقعیست و تو بهترین گنجیپ
************smsam.tk************



یاد ها فراموش نخواهد شد حتی به اجبار
و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت
************smsam.tk************



یه کفش همه وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره
کفشتم رفیق !
************smsam.tk************



سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره !
************smsam.tk************



همچنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست
گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست
هر شبم نقش تو ماه شب چشمان منست
روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست
************smsam.tk************




در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است
دلم برای رفیقان با وفا تنگ است
************smsam.tk************



ای دوست به خدا دوری تو دشوار است
بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان، دل ز غمت میسوزد
دل افسرده من طالب یک دیدار است
************smsam.tk************



دیگه از زغال دلسوخته تر داریم ؟
زغالتم
************smsam.tk************



دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ
دوستی تلفیق شعور من و توست
دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا
دوستی حس عجیبیست میان من و تو
************smsam.tk************



بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست
دولت بی دوست در جهان پابنده نیست
************smsam.tk************



رفیق خوب پزشک زندگیست تا آخر عمر مریضتم رفیق
************smsam.tk************



یاد یاران قدیم نروداز دلِ تنگ
چون هوای چمن از یاد اسیرانِ قفس
************smsam.tk************



لوطی شماره کفشت رو بفرست بزنیم به پیشونیمون تا مه بدونن خاک پاتیم
************smsam.tk************



چنان کاری دلت با قلب من کرد که موج زلزله با ارگ بم کرد
************smsam.tk************



دلم برات پر پر شده دوختمش (۰) حالا تنگ شده
************smsam.tk************



می خوام یه اتوبوس بسازم اتو دارم ولی بوس ندارم یه بوس می دی بسازمش .
************smsam.tk************



محبت مثل سکه ای است که اگه افتاد تو قلک دلت دیگه در نمیاد اگه بخوای درش بیاری باید دلت رو بشکنی .
************smsam.tk************



همه ذرات جان پیوسته با دوست / همه اندیشه ام اندیشه اوست
نمی بینم به غیر از دوست اینجا / خدابا این منم یا اوست اینجا . . . ؟
************smsam.tk************



باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است
عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند
اندکی هم پکرند و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند!
************smsam.tk************



از خدا خواهم نبخشاید تو را / این چه رسم دوستی باید تو را
تو که می دانی در قلب منی / این همه دوری و بی مهری چرا ؟
************smsam.tk************



رفاقت بار سنگینی ست !
کسی بر دوش میگیرد که یک دنیا “وفا” دارد …
************smsam.tk************



خیلی حس قشنگیه وقتی یه دوست فاب داشته باشی که همیشه حواسش بهت باشه ، به یادت باشه ، نگرانت

 بشه و دوست داشته باشه …

************smsam.tk************



زندگی با همه تلخیاش یه درس خوب بهم داد اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی ، 

رفیق اونیه که بدون اون داغونی !

************smsam.tk************



به سلامتی اون رفیقی که یه روز میاد سر خاکم اما نمی تونم جلو پاش پاشم …
اما خیالم راحته که خاک زیر پاشم !
************smsam.tk************



خاک دل را حکم کردم تا بدانی ای رفیق
در قمار با تو بودن هستی أم را میدهم
************smsam.tk************



دوست واقعی مثل صبح میمونه، نمیشه تموم روز داشتش ولی مطمئن هستی که فردا، روز بعد، هفته بعد،

 سال بعد و تا ابد هست !

************smsam.tk************



قحطی رفیق می آید نه هفت سال بلکه هفتصد سال !
در سیلوی قلبم ذخیره و پنهانت می کنم ، بگو کنعانیان منتظر نباشند !
تقسیم شدنی نیستی حتی اگر یعقوب بیاید !
************smsam.tk************



رفاقت غروبی بی پایان است که خورشید در حسرت آن تا ابد می سوزد…
************smsam.tk************



فدای رفیقی که روز قیامت ، زمین از سنگینی معرفتش شکایت داره …
************smsam.tk************



گلی دارم به دور از دیدگانم
ولی مخفی میان قلب و جانم
که گهگاهی کند یادی ز خاکش
فدای آن رفیق و قلب پاکش
************smsam.tk************



ارزش دوست برایم به قدری است که پلی برای عبورش شوم ، حتی اگر لحظه ای به زیر پایش نگاه نکند؛
************smsam.tk************



ما در ره دوست نقص پیمان نکنیم / گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم
دنیا اگر از زیبا رویان لبریز شود / ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم
************smsam.tk************



در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد
و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل
یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد .
************smsam.tk************



از همان روز که مسکین سرای تو شدم/به تو سوگند که نمک گیر عطای تو شدم
گر کسی سلطنتی یافت به خود مینازد/من کنم ناز به عالم که رفیق تو شدم
************smsam.tk************



ای کاش قانون همه دوستی ها این بود،یا رفاقت تعطیل یاجدایی هرگز….
************smsam.tk************



آیا وکیلم شما را به دوستی خود با مهریه یک دنیا ارادت ومحبت یک عالم صداقت و صمیمیت و

 هزاران کلمه ی دوستت دارم در بیاورم؟

************smsam.tk************



آخه لجبازی و خودخواهی چه لذتی داره که بخاطرش حتی گاهی عزیزترین ها رو از خودمون می رنجونیم ؟؟
آخه مریضی ؟؟
************smsam.tk************



دوستان خوب خوشه هاى مرواریدند،، که داشتن آنها شوکت،، صحبت آنها ثروت،، دیدنشان عزت،،

 وکردنشان سراسر لذت است!!

************smsam.tk************



با استناد به قانون جرایم رابطه ای
شما طبق مصادیق مجرمانه
به علت دلبری و ایجاد دلتنگی
محکوم به حبس ابد در قلب اینجانب میباشد
دوران محکومیت شما از هم اکنون آغاز میگردد.
************smsam.tk************



رفیق من صفا داره ؟ نداره
صدا داره ولی ، سیما نداره
فراوان میشود در وصف او گفت
ولی این SMS ها جا نداره … .
************smsam.tk************



گر محبت ثمرش سوختن وساختن است / یابه میدان محبت سرخود باختن است
من به میدان رفاقت گذرم ازسرخویش /  تا بدانندکه این حاصل دوست داشتن است
************smsam.tk************



امشب این زندان عجب حالو هوای دارد،گپ زدن بادرو دیوار چه صفایی دارد،همه رفتن ازاین زندان ولی غصه نرفت،

باز این دوست قدیمی چه وفایی دارد!

************smsam.tk************



درود بر کسانی که از پاکیشان دوستی آغاز میشود از صداقتشان دوستی ادامه میابد

و ازوفایشان دوستی پایانی ندارد.

************smsam.tk************



شمع اگر سوخت و به پروانه وفادار نبود/من برآنم که بسوزم به کنارت ای دوست.
************smsam.tk************



نمیدانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی!فقط یک آرزو دارم: که در دنیای شیرینت،

میان قلب تو با غم نباشدهیچ پیوندی

************smsam.tk************



الهی روزگارت آفتابی، الهی رنگ قلبت رنگ شادی، الهی در همه دوران عمرت،

 به هرچه دوست داری، دست یابی. فدای تو

************smsam.tk************




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط داريوش در تاریخ 1392/02/12 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

عالييييييييييييييييييييييييي ببببببببببببببببووووووووووووووووووودددددشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 287
  • بازدید کلی : 51,852
  • کدهای اختصاصی