loading...
اس ام اس اَم
مهران بازدید : 2499 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سلام گل همیشه بهار زندگیم
بیا بجا اینکه دنبال مقصر بگردیم با هم آشتی کنیم باشه؟ اینجوری همه چی تلخ میشه....
نمینویسم دوست ندارم...
میگم تا همیشه دوست دارم و عاشقتم

************smsam.r98.ir************



بوسه ام را می گذارم پشت در / قهرکردی , قهرکردم , سر به سر
تو بیا , در را تماما باز کن / هر چه میخواهی برایم ناز کن
من غرورم را شکستم , داشتی ؟ / آمدم , حالا تو با من آشتی ؟
************smsam.r98.ir************





چي ميشد تو هم منو دوستم ميداشتي نا زنين 
جاي گريه رو لبام خنده مي كاشتي نازنين 
حالا كه قهري باهام ولي بدون دوستت دارم 
طاقت قهر ندارم پس آشتي آشتي نا زنين
************smsam.r98.ir************





به خاطر یافتن مقصر ، زندگی ات را تلخ و سیاه نکن.
بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند
خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند . . .
************smsam.r98.ir************





قهر مكن اي فرشته روي دلارا 
ناز مكن اي بنفشه موي فريبا 
طعنه و دشنام تلخ اينهمه شيرين 
چهره پر از خشم و قهر اينهمه زيبا 
ناز تورا ميكشم به ديده منت 
سر به رهت مينهم به عجز و تمنا
************smsam.r98.ir************





همیشه رفتن بهترین  نیست
گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست
چه قهر باشیم چه آشتی
اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .
************smsam.r98.ir************



بهانه ميتراشي و مرا عذاب ميدهي 
به روح بي قرار من تو اضطراب ميدهي 
دلم پر از گلايه ها تنم اسير درد و خون 
ولي تو قهر با دلم براي لحظه اي مكن
************smsam.r98.ir************





بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم / بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم
بیا ازحسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم / بیا برخنده ی این صبح بهار خنده کنیم . . .
************smsam.r98.ir************





از تو به یک حرف ناروا نکشم دست / وز سر راه تو دلربا نکشم پا
عاشق زیباییم اسیر محبت / هر دو به چشمان دلفریب تو پیدا . . .
************smsam.r98.ir************





یه روزی گله کردم من از عالم مستی / تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی
من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید / تو قهر کردی قهرت مصیبت شدو بارید
پشیمون و خستم اگه عهدی شکستم / آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم . . .
************smsam.r98.ir************





مهم نیست کی مقصر است
باور کن مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است
در پایان زندگی خواهیم گفت: کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم
تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ناگفته های مهر آمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم
پس نازنین بیا آشتی کنیم با مهر
ادامه در لینک زیر
************smsam.r98.ir************





دوستی را دوست، معنی می دهد / قهر هم با دوست، معنی می دهد
هیچ کس با دشمن خود، قهر نیست / قهری او هم نشان دوستی است . . .
************smsam.r98.ir************





جنس من از آهن و از سنگ نیست / من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست
حال دل از من نمیپرسی چرا / حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست . . .
************smsam.r98.ir************





منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار / تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار . . .
************smsam.r98.ir************





اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم
اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود . . .
************smsam.r98.ir************





برام بمون ، بهونه باش برای دل سپرد/ نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن . . .
************smsam.r98.ir************





منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم / منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم / که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم
منو ببخش ، منو ببخش . . .
************smsam.r98.ir************





منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم / می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم
منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم . . .
************smsam.r98.ir************





گر تو را از ابلهی کردم رها ، برمن ببخش / بر سر پیمان نه بر مهر و وفا ، بر من ببخش
راه ورسم عاشقی را نا بلد چون کودکان / اشتباه و ناروا کردم خطا ، بر من ببخش . . .
************smsam.r98.ir************





من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم
بلکه تو لایق ارامش هستی من ارامش تو رو حتی به ارامش خودم نیز ترجیح میدم . . .
************smsam.r98.ir************





منو ببخش که نادیده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو
منو ببخش که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو . . .
************smsam.r98.ir************





اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش / توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش . . .
************smsam.r98.ir************





مهم نیست که چه اندازه می بخشیم . 
بلکه مهم این است که در بخشایش ما چه مقدار عشق وجود دارد. 
************smsam.r98.ir************







برگرد...یادت را جا گذاشتی نمی‌ خواهم عمری به این امید باشم كه برای بردنش برمی ‌گردی
************smsam.r98.ir************







با آنکه انتقام از دشمن حرام نیست...در عفو لذتی است که در انتقام نیست
************smsam.r98.ir************







گرچه سكوت بلندترین فریاد عالم است
ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد
كمی با من حرف بزن...
************smsam.r98.ir************







دلتنگ تو امروز شدم تا فردا... فردا شد و باز هم تو گفتی فردا...
امروز دلم مانده و یه دنیا حرف... یک هیچ به نفع دل تو تا فردا!!!
************smsam.r98.ir************







چیزیم نیست خرد و خمیرم فقط همین / کم مانده است بی تو بمیرم فقط همین
از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز / در عمق چشمهای تو گیرم فقط همین
************smsam.r98.ir************







با تو از عشق میگفتم از پشیمانی
و از اینكه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!...
در جواب صدایی بی وقفه می گفت:
"دستگاه مشترك مورد نظر خاموش می باشد!!!"
************smsam.r98.ir************









دلبرکم چیزی بگو به من که از گریه پرم
به من که بی صدای تو از شب شکست می خورم
دلبرکم جیزی بگو به من که گرم هق هق ام
به من که آخرینه ی اواره های عاشقم
چیزی بگو که آینه خسته نشه از بی کسی
غزل بشن ترانه هام نه هق هق دلواپسی
************smsam.r98.ir************







هنوز عشق تو امید بخش جان من است / خوشا غمی که ازو شادی جهان من است
چه شکر گویمت ای هستی یگانه ی عشق / که سوز سینه ی خورشید در زبان من است
اگر چه فرصت عمرم ز دست رفت بیا / که همچنان به رهت چشم خون فشان من است
************smsam.r98.ir************







تو که تنها کسی هستی که جان را در تو می جویم
نمی دانم چه خواهد شد اسیرم در دو راهی ها
غرورم یکطرف ماند و دل دیوانه ام اینجا
چه می شد بشکنم روزی غرور جنس سنگی را
بگویم عاشقت هستم بمان با من تو ای زیبا
************smsam.r98.ir************





از این همه احساس
یک عالمه حسرت به من دادی
و خود
در بی نگاهی یک آینه
پنهان شدی
می دانی چرا
قاصدک را دوست دارم؟
چون نه از تو
بلکه از امید آمدنت
خبر می آورد
************smsam.r98.ir************



من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم بلکه تو لایق ارامش هستی من ارامش تو رو حتی به ارامش خودم نیز ترجیح میدم
************smsam.r98.ir************



امروز روز خاصی نیست اما می تونه روز خوبی برای آشتی باشه .به جای این که لایک بزنی برو با یک نفر آشتی کن.
************smsam.r98.ir************



به چشم من نگاه کن. ببین چگونه اشک غم، روان شده از دیده ام. برای من ز عشق بگو…
تو ای کسیکه دوستت دارم
تو ای کسیکه قلب من بخاطر تو می تپد
برای من بمان
برای من سرود آشتی بخوان
************smsam.r98.ir************



اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم / هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره / هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره . . .
************smsam.r98.ir************



تو اگه با من قهری من که آشتی ام ...
میدونم دیگه خز شده ولی بازهم کاربرد داره !
************smsam.r98.ir************



چنین گفت زرتشت:...عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار. از تنفر متنفر باش، به مهربانی مهر بورز، با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش
************smsam.r98.ir************



بوسه پلی است بین قهر و آشتی ، بیا هی قهر کنیم هی آشتی !
************smsam.r98.ir************



شاه قلبم بی تو کیشه، زندگی بی تو نمیشه، به خدا قسم عزیزم، تو رو دوست دارم همیشه
************smsam.r98.ir************



ای که از کوچه تنهای ما می گذری گوش کن ناله من از سر دیوار کذشت
************smsam.r98.ir************



يادش بخير روزايي كه گل ياست بودم،يادش بخير قديما هوش و هواست بودم،حالا ازم رنجيدي گفتي ازم بريدي،ديگه تو قهري با من جوابمو نميدي،بگو مگه دوستم نداشتي چرا تنهام گذاشتي،ديگه بسه برگرد كنارم عزيزم آشتي آشتي
************smsam.r98.ir************



حسی دارم ، اگـــــر بدانی بد نیست / شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست
الآن  خیلی دلم بـرایت تنگ است / در هــر صورت خبر رســانی بد نیست . . .
************smsam.r98.ir************





ای دل، دل سودا زده، سامانم کـو؟ / ای کالبد تهی شده جـــــــانم کـو؟
امـــروز که از همیشه مشتاق ترم / ای خانه ی سوت و کور مهمانم کو؟
************smsam.r98.ir************





نسبت به تو  حس  کور  میـلی دارم / دور و بـــــــر خود  هـــزار  لیـلی دارم
من نــاز نمی خرم  شما هم نفروش / چون عاشق کشته مرده خیلی دارم . . .
************smsam.r98.ir************





مــــارا  نکشان  به سوی  لبهای  خودت / بر گـــــرد برو  بخواب  در جـــــای  خودت
می خواهی اگر ببوسمت حرفی نیست / امـــــا همه ی  عــواقبش  پــــای خودت . . .
************smsam.r98.ir************





از بس که درون سـیـنـ ـه  تنهـا مـــانده / در مـــانده ا م از  دست دل وا مـانده
در داخل سیـ ـنـ ه درد شیرینی هست / آیــــا دل من پیش شمـا جـا مــانده !؟
************smsam.r98.ir************





ماهی تو، که بربام شکوه آمده است / آیینه  ز دستت  به ستوه  آمده است
خورشید اگر  گرم تماشای تو نیست  / دلگیر نشو  ز پشت کـوه  آمده است
************smsam.r98.ir************





یک پلک زدن فاصله از تو تا من / باید بزنیـــم  پلک  یا تو یا من
هر چند که گفتند گناه است این کار / اما تو یکی بزن گناهش با من . . .
************smsam.r98.ir************





مثل گل صد برگ  شکوفــا شده ای / چون مـــاه چهار ده شکوفا شده ای
در آینـه ی  نگاه من  چشم بدوز / تا در یابی چقدر زیبا شده ای . . .
************smsam.r98.ir************





ای روی گشـــاده خُلق تنگ آمده ای / آهــوی رمیده  چـون پلنـگ  آمـده ای
آن روسری سپید می دانی چیست؟ / بــــا پـرچم آشتی بـه جنگ آمـده ای . . .
************smsam.r98.ir************





خوش خُلقی و خشم همزمان یعنی چه؟ / بیـزاری و عشق  تـوأمـان یعنی چه؟
با رفتن من اگر موافق هستی! / پس این  بنشین ، نرو ، بمان  یعنی چه؟
************smsam.r98.ir************





بسیـار تماشایی و آراسته ای / از رونق مـاه آسمان کاسته ای
انگار نه انگار که مارا دیدی / از روی کدام دنده بر خاسته ای؟
************smsam.r98.ir************





سر کش بـودم به حیله رامم کردی / ای افسونگر ،چه پخته خامم کردی
خوش چرخـاندی کمند گیسویت را / در تـــــاریکی  اسـیر دامـم کـــردی . . .
************smsam.r98.ir************





در دیده ی تـو رمز نهانی پیداست / در جام نگاه تو جهانی پیداست
کَس ره  نبرَد  درون آن قلعه ی راز / کز بام و برَش تیر و کمانی پیداست . . .
************smsam.r98.ir************





کوهی بودم، به پــای تو گَـرد شدم  / بـــازیچه ی بـــاد های ولگرد شدم
تـــا د ر دل من حلول کردی ای ماه / انگشت نمای مرد و نـــا مرد شدم . . .
************smsam.r98.ir************





بـا آمدنت  بهــانه پـیدا  شده است / خورشید میـــان خانه پیدا شده است
ما  نیم نظر  چشم به هم  دوخته ایم / یک لحظه ی شاعرانه پیدا شده است . . .
************smsam.r98.ir************





این قدر خیـــال هـــــای بیهــوده نبـاف / ماییم و ،دو خط رباعی و، یک دل صاف
در آینه ی دلم  به جز عکس تو نیست / شک داری اگـــــر  بیــا دلم را بشکاف . . .
************smsam.r98.ir************





بــا این که لب از کـلام بستید شما / ساکت سر جـایتان نشستید شما
امـــواج  نگــــاهتــان  دلم را  لرزاند / اصلا نکند زلـــــزله هستید شـــما . . .
************smsam.r98.ir************





با انگشت اشـــــــــاره در خواهد زد / دل در ســ ــینـه شدید تر خــــــواهد زد
قلبم  بــــا تیک تــاک خود می گوید / یلدا سر شد سپیده سر خواهد زد . . .
************smsam.r98.ir************





بی رویت آینه کـــدر خــــواهد شد / آهم در شهر منتشر خــواهد شد
چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تــــــاخیر تو منفجر خـواهد شد . . .
************smsam.r98.ir************





چون کودک بی اراده راه افتــــادم / با پــــای نگـــــاه در گنـــاه افتادم
از گونه به سمت چانه ات لغزیدم / از چـــــاله در آمدم به چاه افتادم . . .
************smsam.r98.ir************





بـــا این که تمـــــــام قصه را میدانی / باز آیه ی یأس پیش من می خوانی
بــــــا آن همه  تــــرفند دلم را بردی / تا بشکنی و دو بــــاره بر گــــردانی؟
************smsam.r98.ir************





خورشیدی و گــرمای محبت در دست / با آمدن تــــو  مــــاه چشمش را بست
بــــــا سرعت نـــــور سمت تو می آیم / وقتی که چراغ چشمهایت سبز است . . .
************smsam.r98.ir************





در فصلی که هـوا لطیف و عـــالی ست / فصلی که فصل عشق و فارغبالی ست
وقتی بــــاران  به شیشه هــا می کوبد / در آغـــوشم چقدر جــــایت خـالی ست . . .
************smsam.r98.ir************





از روزی  کـــه یکی دلــم را بــرده / تب دارم مثل طفل سر مـا خورده
گفتارم شعر، شعر هایم هذیــان / دکتر جا ن بنده زنده ام یــا مرده؟
************smsam.r98.ir************





تـــا خرمن مــو به دوش می اندازد / بین همه جنب و جوش می اندازد
گفتیم  نصیحتش کنید ای مـــردم / گفتند  به پشت گــوش می اندازد . . .
************smsam.r98.ir************





هر چند کسی میان ما حــایل نیست / اما نگهت  به سوی من مـــایل نیست
گفتم قسمت دهم ، ولی می گـو یند / چشم تو به هیچ مذهبی قایل نیست . . .
************smsam.r98.ir************





از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم / خودرا  به دست  شاید و اما  سپرده ایم
بشمار لحظه لحظه ی  عمر  گذشته را / هر چند ســـــال بود  همانقدر  مرده ایم . . .
************smsam.r98.ir************





امواج  نگـــــاهت  اعتیاد  آور بود / زیبـــــایی تو فــــراتر از بـــاور بود
در قاب- نگاه چشم من لبخندت / لبخند ژوکـوند ، بلکه  زیبــاتر بود . . .
************smsam.r98.ir************





بـــا زیر مخالفی بگـــو بـم بشو م / لبخند بزن مقـــــابلت خم بشـو م

تو یک کلمه بگـــو که حـوّای منی / من امضا می دهم که آدم بشو م . . .

************smsam.r98.ir************





ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 342
  • بازدید کلی : 51,907
  • کدهای اختصاصی