loading...
اس ام اس اَم
مهران بازدید : 613 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (1)


تو ماه را دوست داری …

من
ماه هاست که ، تو را …

************smsam.tk************

 

 

کنارم نیستی اما ، در کوچه های قلبم قدم میزنی !

شاید دوست داشتن یعنی همین

************smsam.tk************

 

 

 

نزدیکتر که بیایی ، زغالهای قلبم سُرخِ سرخ می شوند !

************smsam.tk************

 

 

 

این سکوت سنگین تو سر به سرم مى گذارد

ادامه اش بدهى ، عاشق تر مى شوم !!!

************smsam.tk************

 

 

 

وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد ، هیچ فاصله ای دور نیست ،

هیچ زمانی زیاد نیست و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند !

محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است

************smsam.tk************

 

 

 

برای من هرشبِ بی تو یلداست

منی که زیر حافظِ چشمانت یادت را دانه دانه می کنم !

************smsam.tk************

 

 

 

از هم "خیال" تو مرا "برداشت" !

کجا می برد نمی دانم ؟!

************smsam.tk************

 

 

 

اولین باریست که هراسی ندارم بگویم به بن بست رسیده ام !

************smsam.tk************

 

 

 

وقتی که تکیه گاه کسی باشی نباید پات سُر بخوره ، نه اینکه بترسی که خودت زمین می خوری ، نه

بترسی از اینکه کسی که به تو تکیه کرده زمین بخوره و بشکنه

************smsam.tk************

 

 

 

یک شب کنار چشمِ تو کافی است تا سیاهی را از تمامِ رنگ ها بیشتر دوست بدارم !

************smsam.tk************

 

 

 

تمام شعر های عاشقانه جهان شبیه تو هستند !

تو اما پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید

************smsam.tk************

 

 

 

چه زیبا می شود کسی وقتی بیاید که قرار نیست

************smsam.tk************

 

 

در سرخ ترین لحظه اشک تشنه یک نگاه توام برای لبخندی دوباره

************smsam.tk************

 

 

 

مام ثانیه های زندگی ام را می بخشم به تکرار شبی که رویای آغوش تو را بارها و بارها تعبیر کند !

************smsam.tk************

 

 

 

بن بست دنیاست برای من آغوشت

************smsam.tk************

 

 

 

به تو که فکر میکنم جوانه میزند آرزوهایم

************smsam.tk************

 

 

 

یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم

************smsam.tk************

 

 

 

همیشه از فاصله ها گله داریم !

شاید یادمان رفت که در مشقهای کودکیمان برای فهمیدن کلمات کمی فاصله هم لازم بود

************smsam.tk************

 

 

 

شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر

پیش بینی هواشناسی به درک

او هواشناس است ، من عاشق !

************smsam.tk************

 

 

 

این آخرین قرار است ، دیگر بی قرارت نمی شوم

************smsam.tk************

 

 

 

دلم یک فیلم بلند می خواهد !

یک واقعیت عاشقانه پر از سکانس های با تو بودن و یک دکمه ی تکرار

************smsam.tk************

 

 

 

زندگی ام بسته به تار مویت

آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز

************smsam.tk************

 

 

 

حال من خوب است اما عالی می شوم وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی :

نه عزیز من ، تو خوب نیستی

************smsam.tk************

 

 

 

خدا را چه دیدی ؟

یک روز بیشتر

ساعتی

لحظه ای

با من بمان

شاید خنده ای پشت لب هایت

قطره ای پشت پلک هایت جا مانده باشد

************smsam.tk************

 

 

 

وفاداری در عشق یعنی بعد از شب بخیر ، چشم ها را به روی هر چه کابوس است باید بست !

************smsam.tk************

 

 

 

معجزه تویی اما رخ نمی دهی !

************smsam.tk************

 

 

 

تو باشی

زهر مار هم می چسبد ،

امسال هم که سال مار است !

************smsam.tk************

 

 

 

در این آشفته بازار

هر چقدر هم که گران باشد باز هم میخرم

نازت را میگویم !!

************smsam.tk************

 

 

 

 

 

" تـــو "

دو حرف بیشتر نیست ،

کلمه ی کوتاهی که برای گفتنش ..

جانم به لب رسید و ناتمام ماند ..

************smsam.tk************

 

 

 

یادمان باشد در املای زندگی،

همیشه برای محبّت تشدید بگذاریم؛

تا از دوستیمون حتی نیم نمره هم کم نشود ...

************smsam.tk************

 

 

 

این روزها دوباره افکارم به سوی تو پر می کشد

سنگش نزن تحمل کن . . . !

************smsam.tk************

 

 

 

عازم یک سفرم

سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من به خودم

مدتی است نگاهم به تماشای خداست

و امیدم به خداوندی اوست

************smsam.tk************

 

 

 

باور نمی کنم

اینگونه عاشقانه

در من ، حبس شده باشی!!

بگو با چه جادوئی

مرا اینگونه نا عادلانه وقف خودت کردی؟

************smsam.tk************

 

 

 

وقتی دستان تو

در دستان من باشد

دست را می بازم

حتی اگر تمام حکم هـای دل

در دست من باشد . . .

************smsam.tk************

 

 

 

" چشم هایم را میبندم "

کور بودن را

به دیدنِ جایِ خالیت

ترجیح میدهم

************smsam.tk************

 

 

 

 

 

گزارش سازمان هواشناسی هرچه میخواهد باشد..

بدون تو...

هوا پس است...

************smsam.tk************

 

 

 

اینجا صدای پا زیاد می شنوم...!

اما هیچکدام تو نیستی ...!

دلم ؛

خوش کرده خودش را به این فکر ؛

که شاید ؛

پابرهنه بیایی ...

************smsam.tk************

 

 

 

ضبط میکنم تمام حرف هایت را

نه برای روزهای بی تو بودن

صدایت آنقدر آرامم میکند که یادم میرود باید نفس بکشم !!!

************smsam.tk************

 

 

 

می‌دانی ؟

تنها دلیل این‌همه دیوانگی‌هایم

این‌ست که نمی‌خواهم

مدیون و گناهکار

روزی کشیده شوم

به دادگاه آرزوهایم‌!

************smsam.tk************

 

 

 

تنها که باشی ؛

نه دلت دستمالی میشود

و نه خیالت انحصاری . . .

************smsam.tk************

 

 

 

 

 

دلم میخواهد عاشق باشد

عقلم میخواهد عاقل باشد

این میگوید زود باش

آن میگوید دور باش

احساسم این روزها دوشیفت کار میکند

و حقوقش را از من میگیرد . . .

************smsam.tk************

 

 

 

دلت آبی تر از دریا رفیقم

به کامت شادی دنیا رفیقم

الهی دائما چون گل بخندی

شب و روزت خوش و زیبا رفیقم . . .

************smsam.tk************

 

 

 

رفتم گفتم از "خیرش" مـی گذرم

شنیدم که زیر لب گُفـت از "شرش" خلاص شدم . . .

************smsam.tk************

 

 

 

آرزویم این است :

"آرزویت" ساکن کوچه ی بن بست نباشد هرگز . . .

************smsam.tk************

 

 

 

میگویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من میگویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو میداد . . .

************smsam.tk************

 

 

 

میگویند شکستنی رفع بلاست

ای دل تحمل کن شاید حکمتیست  . . .

************smsam.tk************

 

 

 

 

از تنهایی هایم یاد گرفتم

جلوی تنها پسری که زانو می زنم، پسرم باشد.

آن هم برای بستن بند کفش هایش

************smsam.tk************

 

 

 

کاش دلها انقدر پاک بود که برای گفتن ((دوستت دارم))احتیاجی به قسم خوردن نبود…….

تقدیم به ارمانم که هیچوقت دوست داشتنم رو باور نکرد…..

************smsam.tk************

 

 

 

دل که رنجد از کسی

راضی کردن مشکل است

شیشه بشکسته را

پیوند کردن مشکل است

************smsam.tk************

 

 

 

زندگی را لحظه ای ارزش غم خوردن نیست

انقدر سیر بخند تا که غم از رو برود

************smsam.tk************

 

 

 

بیا از یکدیگر بت نسازیم تا مجبور نشویم روزی یکدیگر را بشکنیم

************smsam.tk************

 

 

 

باید برای ادما مثل بالش باشی

سرد باشی دوستت دارن

ولی اگر گرم باشی میگیرن می پیچوننت

************smsam.tk************

 

 

 

می گویند ضعیف شده ام!

میگویم سنگینی درس هایم است!

اما نمیدانند سنگینی درس هایی است که از دنیا و آدمهایش گرفتم!!

************smsam.tk************

 

 

 

تنهایی ات را مقدس بدار

تا زمانی که

مقدس تر از ان نیافته ای

تنها بمان..

************smsam.tk************

 

 

 

باشد هر چه تو بگويي ...! کمي زمان مي خواهـم ...

هر وقت توانستم نفس کشيدن را فراموش کنم ...

تو را هم از ياد خواهم برد !!!...

************smsam.tk************

 

 

 

هرثانیه که میگذرد چیزی از تو با خود میبرد ،زمان غارتگرغریبی است

همه چیز را بی اجازه میبرد ،تنها یک چیز را همیشه فراموش میکند

حس دوست داشتن تو...

************smsam.tk************

 

 

 

دوستت دارم ، گلایه ای از تکراری بودنش نکن مشکل از من نیست

تو زیاد دوست داشتنی هستی...

************smsam.tk************

 

 

 

يادش بخير، وقتي بودي، نيازي به شمردن ستاره ها نبود ،اصلا يادم نيست

ستاره اي بود يا نبود،هر چه بـود شيرين بـود،

حتي بي خوابي بدون شمردن ستاره ها

************smsam.tk************

 

 

 

سر به هوا نیستم ، اما ،

همیشه چشم به آسمان دارم،

حال عجیبیست، دیدن همان آسمانی که

شاید تو،دقایقی پیش  به آن می نگریستی...

************smsam.tk************

 

 

 

زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل !

چشم فراموش میکند اما دل هرگز !

پس بدان که تا زمانی دل زنده است فراموش نخواهی شد

************smsam.tk************

 

 

 

مدتهاست چتر منطق را بر سر گرفته ام! تا باران "عشق" را تجربه نکنم!

دیگر توان مقابله با تب و لرز برایم باقی نمانده است!!!

************smsam.tk************

 

 

 

صفاي دلت را به رخ آسمان ميکشم تا به زيبايي مهتابش ننازد . . .

************smsam.tk************

 

 

 

لعنت به تو ای دل که همیشه جائی ، جا می مانی که تو را نمی خواهند…!!

************smsam.tk************

 

 

 

کسی چه می داند که امروز چند بار فرو ریختم از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه تو بود ...

************smsam.tk************

 

 

 

با تیتر بزرگ دوستت دارم ! من پاورقی کتاب عشق توام در توصیف یک عاشق

************smsam.tk************

 

 

 

تنها یک خداحافظی بی دلیل ، دل تمام سلام هایم را شکست !

************smsam.tk************

 

 

 

سیب هنوز هم شیرین است هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد ، شیطان بهانه بود

************smsam.tk************

 

 

 

تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار :زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه "تویی"

************smsam.tk************

 

 

 

تو چه با صلابت حکم میدهى که،حواست را جمع کن،و من میمانم،

که چگونه جمعش کنم،وقتى تمامش پیش توست …!

************smsam.tk************

 

 

 

من و تو از همان روز اول،محکوم به از دست دادن بودیم!تو، همان یک ذره احساست را…و من

تمام زندگی ام را!

************smsam.tk************

 

 

 

مادر تنها کسی است که میتوان "دوستت دارم" هایش را باور کرد، حتی اگر نگوید...

************smsam.tk************

 

 

 

کاش انسانها همانقدر که از ارتفاع میترسیدند ، کمی هم از پستی هراس داشتند

************smsam.tk************

 

 

 

هر چشم زدن چشم كبود تو، به رنگی است نيلوفر چرخ اين همه نيرنگ ندارد...

************smsam.tk************

 

 

 

غـصه مرا کُشت...!!!

وقتی دیدم دست بـه سیـنه ایستاده ای...

تـمام ِ راه را برای آغوشَت دویده بـودم بی انصاف..؟؟!!!

************smsam.tk************

 

 

 

می گویند عشق خدا به همه یکسان ست ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه

به همه یکی مثل تو میداد

************smsam.tk************

 

 

 

زندگی همینه :

انتظار یه آغوش بی منت

یه بوسه بی عادت

یه دوستت دارم بی علت

باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س

************smsam.tk************

 

 

 

چقدر دوست دارم با خیال راحت

یک نفس عمیق بکشم

نفسی که پر باشد

از بوی آرامش وجود تو ….

************smsam.tk************

 

 

 

ابرها به آسمان تکیه می کنند

درختان به زمین

و انسان ها به مهربانی هم

تقدیم به سرزمین مهربانی خودم . . .

************smsam.tk************

 

 

 

سوگند میخورم به جز حضور تو هیچ چیز این جهان را جدی نگرفته ام ، حتی عشق را

************smsam.tk************

 

 

 

تو ای روحم ، عزیز دلنوازم  ز پیغامت نمودی سرفرازم

تو در یاد منی ، من شرمسارم  صفای قلب پاکت را بنازم

************smsam.tk************

 

 

 

تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمی گراید خاطرات پاک به یاد هم بودن است

************smsam.tk************

 

 

 

دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد ! نفس است ؛ تا باشم ، تا باشی . . .

************smsam.tk************

 

 

 

لحظه‌ های با تو بودن ، از عمرم حساب نمی شوند ! از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت !!!

************smsam.tk************

 

 

 

برای پروانه شدن پیله ی دستان تو کافیست … من را محکم تر در آغوش بگیر !

************smsam.tk************

 

 

 

"دلم گرفته برایت" زبان ساده ی عشق است **سلیس و ساده بگویم دلم گرفته برایت !

************smsam.tk************

 

 

 

نميدان چه رابطه ايست بين نبودنت با رنگ ها،دلتنگ توكه ميشوم زندگي ام سياه مي شود..

************smsam.tk************

 

 

 

هنوزهم صدقه هایم ب نیت سلامتی توست... هی معشوقه ی من! سلامتی؟

************smsam.tk************

 

 

 

زانو هایم را در آغوش گرفته بودم...

وقتی........

تو برای آغوش دیگری زانو زده بودی

************smsam.tk************

 

 

 

اگر کاغذ براى ستایشت جایى داشته باشد واگر قلم از جوهر عشق تهى گردد تو را خواهم نوشت.

************smsam.tk************

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/02/15 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

شکلکخیلی خیلی باحال بودن مرسی شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 327
  • بازدید کلی : 51,892
  • کدهای اختصاصی