loading...
اس ام اس اَم
مهران بازدید : 2639 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم
و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم
آرزومند خوشبختی شما (…)


************smsam.r98.ir************



بزرگترین جراح و متخصص عالم قلب شما دو تا را با شکوه و زیبایی تمام به هم پیوند زد
عمل پیوندتان مبارک باد . . .
************smsam.r98.ir************





ازدواج تنها پیوند زمینی است که در آسمانها بسته میشود
پیوند زیبایتان مبارک باد
************smsam.r98.ir************





ازدواج پیوندی است که هیچ کس در آن ضرر نمیکند.
اگر همسر خوبی بدست آوردی خوشبخت میشوی و در غیر اینصورت فیلسوف میشوی !
پیوندتان مبارک
************smsam.r98.ir************



عشق ممکن است که کور باشد ولی هیچ اتفاقی در دنیا
به اندازه ازدواج چشمان انسانها را باز نمیکند . . .
ورود شما به دنیای عشاق را تبریک میگویم
************smsam.r98.ir************





برای یک ازدواج موفق و زندگی خوشبخت باید دم به دم عاشق شوید
منتها فقط عاشق همسرتان
پیوندتان مبارک
************smsam.r98.ir************





عاشق کسی بودن به انسان قدرت و نیرو میبخشد
و معشوق کسی بودن به انسان شجاعت
پس ازدواج به شما هم قدرت میدهد هم شجاعت.
پیوندتان مبارک
************smsam.r98.ir************





در زندگی مشترک شما وقتی به خوشبختی واقعی میرسید
که همسرتان را خوشبخت کنید.
پیوندتان مبارک و امیدوارم که خوشبخت باشید . . .
************smsam.r98.ir************





آغاز و شروع زیبای یک عمر
عشق، اعتماد، مشارکت، تحمل و پشتکار را به شما تبریک میگویم
انشاالله سال های سال در کنار هم عاشق باشید .
************smsam.r98.ir************





عاشق باشید و عشق بورزید و بدانید که هر چیزی رفتنی و گذشتنی است . . .
پیوندتان مبارک
************smsam.r98.ir************





آنکه قصد خوشبختی دارد، در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید.
( پیوند زیبایتان مبارک )
************smsam.r98.ir************





بنیادی ترین اصل در طبیعت آدمی اشتیاق فراوان اوست به گرامی داشتنش پس همسر خود را گرامی بدارید.
(ویلیام جیمز)
پیوندتان مبارک
************smsam.r98.ir************





عشق مانند رودخانه است به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز میکند.
برایتان زندگی عاشقانه ای آرزو میکنم.
پیوندتان مبارک
************smsam.r98.ir************





خوشبختی واقعی در دنیا فقط با یک چیز میسر میشود
دوست داشتن و دوست داشته شدن
خوشبختی شما آرزوی قلبی ما است
************smsam.r98.ir************





عاشق همه دنیا را در چشم معشوق میبیند و به هر جای دنیا که مینگرد
معشوق را میبیند و اینگونه است که خداوند دو چشم را برای دو چشم آفریده است.
پیوندتان مبارک
************smsam.r98.ir************





هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست . . .
آغاز سفر دائمی و شراکت در عشق بر شما مبارک
************smsam.r98.ir************





با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان
و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک میگویم
************smsam.r98.ir************





مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است
در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد
در قلب من آفتاب تابان باش . سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک میگویم
************smsam.r98.ir************





خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
همسر عزیزم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک . . .
************smsam.r98.ir************





عشق مقدس ترین بهانه برای زندگی است با سبدی پر از گلهای یاس به سویت
میآیم و با عشق سالگرد ازدواجمان را به تو همسرم تبریک میگویم . . .
************smsam.r98.ir************



گرامیداشت سالگرد عروسی گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد
مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر
سالگرد ازدواجمان مبارک
************smsam.r98.ir************





در ثانیه‌های بودنت می‌مانم. در فصل شکست خوردنت می‌مانم
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد. تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم . . .
************smsam.r98.ir************





عزیزم اگر در تمام لحظاتی که در یکسال گذشته به یاد تو بودم یک شاخه گل به تو هدیه میدادم
الان در باغ بزرگی از گل قدم میزدیم . . .
سالگرد پیوند من و تو مبارک
************smsam.r98.ir************





هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست
عزیزم و همسفر دائمی من، سالگرد پیوندمان مبارک
************smsam.r98.ir************





مهتاب برف زیبا و سفید را به آرامی نوازش میکند و شبی رویایی و افسونگر را نوید میدهد
در آن شب آرام و سفید، فقط عشق است که جریان دارد
و لبهای عاشق و معشوق را به سوی هم میراند و ناگهان در هم قفل میشوند
و سکوت همه جارا فرا گرفته است
تنها یک زمزمه به گوش میرسد
دوستت دارم برای همیشه
************smsam.r98.ir************





خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم
************smsam.r98.ir************





عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم ، محبت را در قلب تو یافتم
با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست
سالگرد ازدواجمان مبارک
************smsam.r98.ir************





به پاکی قلبت سوگند بدون طنین زیبای صدایت نمیتوانم زندگی کنم
تا دنیا باقی است عاشقانه دوستت دارم
اولین سالگرد ازدواج مان را به تو تبریک میگویم . . .
************smsam.r98.ir************





در خالصانه ترین گوشه قلبم آنجا که خبری از تاریکی نیست یاد شما میدرخشد
سالروز پیوندمان را تبریک میگویم
دوستت دارم
************smsam.r98.ir************





همسر خوبم فضای سیـنـــه ام را از بوی دل انگیز عشق عطرآگین کردی
می‌خواهم تا ابد در کنارم باشی و بدانی نبض من، بعد از عشق به خدا، برای تو می‌تپد
اولین سالگرد پیوندمان و اولین سالگرد زندگی مشترکمان را گرامی می‌دارم
************smsam.r98.ir************





همسر خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی
خوب من برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌دهند
چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی
و من خوشحالم که سالی دیگر بر عمر زندگی مشترکمان افزوده شد.
************smsam.r98.ir************





بهانه زندگیم
از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم
قطار زندگی مشترکمان همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند
سالگرد یکی شدنمان مبارک
************smsam.r98.ir************





همسر با وفایم من برای همسفر شدن با تو ، از تمام دلبستگی‌هایم گذشتم
حال منم و یک بغل پر از گلهای عاشقی
تو وعده سبزشدن دل کویر مرا دادی و بغض بی پایان مرا فرونشاندی
وقتی که باران نمی‌بارد. تو مهربانی ببار ای گل همیشه بهار من . . .
************smsam.r98.ir************





همسر عزیزم
تو بهترین بهانه برای زندگی من هستی
آرزومندم سایه‌ات همیشه برسرم گسترده باشد
سالگرد ازدواجمان مبارک . . .
************smsam.r98.ir************





مصطفی جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم
و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد
آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان
در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم . . .
************smsam.r98.ir************





مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست
این را به آسمان بگو
تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی
سالروز یکی شدنمان خجسته باد . . .
************smsam.r98.ir************





همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است
تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی
عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی . . .
************smsam.r98.ir************





همسر خوبم افسانه جان به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم
به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند
و در سالروز ازدواجمان هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد می تپد . . .
************smsam.r98.ir************





همسر عزیزم
با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را
همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی
به مناسبت سالروز ازدواجمان تقدیم می کنم
دوستت دارم
************smsam.r98.ir************





آنکه قصد خوشبختی دارد
در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید
دوستت دارم
************smsam.r98.ir************




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 340
  • بازدید کلی : 51,905
  • کدهای اختصاصی